Wednesday, January 18, 2012

hampi, jag & djur & tempel







2 comments:

  1. Hej zoe. Hoppas det är bra med korna. Hoppas det var skönt att rida på hästen. Jag såg faktiskt när du fick rida. Så såg jag att du fick åka på tåget och så. Jag undrade lite om det kändes skönt när du badade? Jag gillar dig Zoe. Hoppas Eijla också är okej. Anya saknar er och jag med. Jag har sovit över hos min andra kompis. Ikväll så lekte jag med Freya och hon har en bebis som är noll år. Hon är sååå gullig. Jag saknar dig verkligen. HOppas det är skönt i Indien. Jag såg Eijla när hon åkte karusell. Jag älskar dig Zoe och jag längtar tills du kommer hem. Jag ska på kalas snart! Det kommer en film på bio som heter Prinsessan Lillifee två och den ska jag gå på. jag älskar dig kära lilla Zoe och Eijla. kram från Maya

    ReplyDelete
  2. Fin apa! Den liknar Tim när han äter bananer. Kram Blanka

    ReplyDelete