Wednesday, November 16, 2011

framme i indien

dehli,
mamma fick äntligen sin indiska mat i indien!
mums


vi hitta en park!
att vila trötta ben i
där är många gamla byggnader som folk åker och tittar på men det verka som alla ville ta foto på mig och eijla istället.
men jag och eijla satt på mamma o pappas axlar, för jag tyckte det var jobbigt när alla skulle ta på mig (pappa blev så arg på vissa så dom blev rädda och sprang iväg)


vi gick på en shoppingrunda


jag hitta många jättefina klänningar men fick bara köpa en för mamma och pappa
här har jag den på mig. vi åkte tunnelbana hem!
kram på er alla
prinsessan purple!

3 comments:

  1. Det ser gott ut med Indisk mat! En sån vacker klänning du köpte prinsessan Purple!
    Det kan vara skönt att få åka på mammas o pappas axlar när människorna är för närgångna, men de visar bara att de tycker om er och ni är ju så gulliga

    ReplyDelete
  2. Jag älskar dig så. HOppas vi ses nästa vecka. Du kanske missar min födelsedag lite men det gör inget men vi kan fira halloween och jag ska ha kalas med alla mina vänner. Mamma ska faktiskt köpa en klänning till mig och du får vara med på min fest. Du är bäst och jag älskar dig. Hoppas du har en trevlig dag och jag ska också åka med dig en dag när jag har mycket pengar. Vi kan passa Eijla och pappa kan bära mig. det blir roligt. Hoppas du får en bra dag i Indien. Jag älskar dig Zoe hoppas vi ses snart igen.
    Hälsar från Maya och Gosan och Kasper. Hoppas du inte blir förkyld i natt. Ha en bra helg Zoe från pappa Maya och Anya och Monica

    ReplyDelete